Två sekunders vila?

image410

Sitter och slänger i mig mat i panik...
Jag är sen, men det var väl inge nytt?

Förmiddagen har varit bra, det har flytit på...
Men frukosten blev aningens för lång och det får jag sota för nu...

Sen har jag ett sött litet lamm som måste matas i flaska vilket tar lite tid eftersom han ska ha mat 2 gånger på förmiddagen, 1gång innan man går hem och sen ännu en gång till på brunstkollen.
Sen är det inte lätt att mata lammet när tackan ska vara med och bita i flaskan....

Men hon blåvägrar låta honom dia, utan då stångar hon bort honom (det ser lika brutalt ut som det låter...)
Så det är väl bara att mata honom med flaska då, sötnosen ^^

Nu har jag slängt i mig maten, har någon tugga kvar men då ett stycke fluga drunkade i min Pasta Alfredo så försvann min matlust, så resten + flugan hamnar i soptunnan!
URK!

Nu kom brudarna i ladugården tillbaka från sin lunch och min slutade egentligen för en halvtimme sedan...
Men jag jobbar in eftermidddags rasten så jag tar igen det där...

Tröttheten efter maten börjar suga tag i mig nu, så nu är det dags att börja röra på sig igen, annars kommer jag vara som en zombie hela eftermiddagen :/


Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0