Tji fick du, mamma!


image382

Då halva min familj har bombaderat min blogg med kommentarer så måste jag ju lägga ut anledningen...


Jag sitter i bilen på väg hem från jobbet.
Pratar med mamma i telefonen som vanligt...

Konversationen gäller Zelda's kattungar som mamma sitter och kikar på.


Mamma; Alltså, kattungarna har fått så stora huvuden..

Jag;
Jaha?  men dom har väl växt som resten av kattungarna.

Mamma;  ja men dom är ju enorma...

sen kom de...

Men dom kanske har stora huvuden för att dom ska få plats med ögonen...

Jag skrattade så att tårarna rann...
För inte vet jag vad min kära mor tror att kattungarna får för jätteögon...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Manga ögon ( heter de så de japanska serierna?) förståss :)
Kram från en febrig mor...

2008-04-02 @ 17:02:59
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0