Solsken är bra för själen!

image411

Helgen är nu över och vi är inne på en ny vecka, vilket innebär att jag är ledig ;)

Igår hände det inte mycket, var ner på stan och sen gick jag hem igen..
Var fruktansvärt seg & trött igår, vet inte om det beror på vädret :/

Men idag har solens sken gjort mig lite piggare ^^

Klev upp vid tio idag sen packade jag och Thomas oss vidare till Kvarnböle för att få lite fika ;)
Vi satt ute på den nybyggda altanen och myste i solskenet ^^

Sen begav vi oss på stan, där jag handlade en ny tröja medan Thomas var på bolaget..

Sen har jag tvättat kläder, diskat och bytt sängkläder och Thomas?
Ja han jobbar kväll + natt...

I morgon är det sista april, och nu börjar dom vanliga diskutionerna om vad man ska hitta på..
Har 4 förslag och då vet jag inte ens vad Alfta-brudarna ska hitta på...
Aja, vi får väl se vad som händer och fötter...

Dagen har jag dock planerad, då det är dags för student på Nytorp! ^^
Tycker fortfarande att det är helt sjukt att det gått ett år sedan vi stod där...
Ska iaf dit och kika i morgon ^^

Är hemma och hämtar bilen från mamma nu, ska väl snart styra kosan mot Bollnäs igen...
Tydligen så är det inte så dyrt att fixa pärlan så då kanske den klarar besiktningen!
Lycka!
Nu är det bara en stereo som saknas ;)


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0