Dagen är slut!

image394


Och här sitter jag..
Ska strax ta & åka hem..
Är grymt jävla trött bara...

Eftermiddagen gick bra förutom att det självklart blev stopp i utgödslingen..
Min vanliga tur?

Vi fixade dock det ganska fort...
I morgon ska grabbarna få göra rent vart enda vändläge och smörja upp, så får vi se sen om utgödslingen blir lite mer medgörlig...

Sista dagen i morgon nu då, behöver jag säga att jag jublar?
Fast hela torsdagen är fullspäckad, så jag kommer inte få sova nå ändå..

Är på ett grymt partyhumör, hoppas på utgång i helgen..
Eftersom det är enda helgen som jag är ledig...
Vi får se vad som händer och fötter...

Nu smyger sig hungern på, men jag vill inte åka hem än..
Har ett berg med disk som väntar, kan inte påstå att det känns så lockande...

Thomas jobbar sent ikväll, så han kommer väl hem lagomt till jag somnat...
Så blir han hemma i någon timme sen sticker han och jobbar igen, kanske hinner vi mötas i dörren i morgon bitti.

Näe nu måste jag åka, annars så kommer jag somna i hos någon ko är jag rädd...


I'm taking my turn on the sin Wagon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0