Allt & ingenting...

image401

Har inte orkat skrivit på ett tag nu.
Energin räcker inte riktigt till...

Onsdags kvällen bjöd på god mat och trevligt umgänge.
Fick mig många goda skratt tillsammans med Kenneth och Pär ^^

Tyvärr blev inte den senare delen av kvällen lika trevlig...
Det var helt fel DJ som spelade, han blåvägrade att spela de låtar vi önskade utan spelade bara sin skit musik.
Därmed blev det väldigt trist att dansa, så det uppeppade humöret sinade snabbt bland Nytorparna..
Sen så var det dåligt med folk, som vanligt på onsdagarna...
Träffade dock på Emma och hennes syster, Emma var ute och firade sitt nya körkort ^^

Thomas
kom ner en sväng han med och var social ^^

Torsdagen blev lugn, gjorde mest ingenting..
Spenderade lite tid i Söräng, sorterade tvätt & plockade bara lite allmänt..
Trodde att jag skulle få ta bilen ifrån morsan, men icke den var hon tvungen att ha...

Thomas fick kliva upp och skjutsa mig till jobbet på fredagen.
Jobbar själv i ladugården den här helgen, första gången sen jag fick min magont...
Var lite stressad pga de, vill ju inte få så ont igen...
Men som vanligt så oroar jag mig i onödan, för jag klarar ju av de, eller jag har gjort det hittills iaf..

Kom iväg lite sent igår bara, men det är smällar man får ta..
Mamma hämtade mig på Nytorp och sen begav vi oss till Söräng..
Där spenderade jag större delen av tiden liggandes platt på mage på golvet framför kattungarna.
Och nej jag har inget liv ;)
Kom även iväg därifrån sent, alldeles för sent....
Svängde förbi Max på vägen hem för att få mig en efterlängtad middag, sen väntade duschen & sängen...

Thomas jobbar hela helgen, självklart jobbar han eftermiddag så han kommer hem lagomt till att jag lagt mig.

Näe nu måste jag kila och slänga i mig lunch (läs frukost) och sen är det dags att börja arbeta igen.


2 dagar avklarade, 1 kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0