16 april...

image399



Idag är humöret på topp.
Kan beror på det fina vädret ute...

Har bara tagit det lugnt idag, varit ner på stan och inhandlat sk. "behov-grejer".
Var även in till Elina och fick mig en kycklingsallad till frukost ^^

Kunde inte motså frestelsen att köpa mig en latte med mint chokladsmak så nu sitter jag här och har ont i magen pga av min dumdristighet.
För jag vet ju att min mage inte tål kaffe längre, förr kunde jag dricka mängder men icke numera...
Men när det är så gott så kan man ju inte alltid tänka på sitt eget bästa... ;)

Igår var jag duktig, tvättade 6 (!!) maskiner tvätt och storstädade Thomas lägenhet.
Så nu är allt damm och katthår borta, iaf i en dag till sen har väl katterna lämnat hårtussar igen...

Sitter hemma i Söräng nu, måste ju hit och kolla på kattungarna ^^
Dom växer så det knakar och det är full rulle.
Går man in i köket så kommer dom två äldsta och ska klättra på en ^^
Hur söta som helst, önskar mamma kunde behålla alla!

Men dom växer ju upp dom med och blir kattmonster...
Näe, jag är ingen sk. kattmänniska, utan jag tycker katter är lömska djur.
Tror min syster håller med mig på den punkten ;)

Men jag är en djurälskare vilket gör att dom ändå har en speciell plats i mitt hjärta.
Speciellt en viss svart-vit katt som ligger begrav under björken här utanför, han är grymt saknad

Känner mig smått sentimental idag, det stundas för student för 3:orna på Nytorp.
Vilket innebär att det gått ett år sedan vi var samlade allihop, älskade 04-07.
Jag håller fast vid att Nytorp inte är samma sak utan er, vad jag saknar er!!


Ikväll så blir det Tranan.
Hoppas på en trevlig kväll ^^
Hoppas även att någon av oss "gamla" nytorpare dyker upp...
Ska iaf ha kul ikväll och dansa loss tillsammans med 3:orna...
Rock the night


Nu ska jag fota kissemissungarna, om dom nu kan vara stilla...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, Hur står allt till idag? ;)

2008-04-16 @ 15:01:09
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Maria

bara fin fint :) hoppas du får en fortsatt jätte trevlig dag :)

2008-04-16 @ 15:39:53
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0