1 dag avklarad!

image323

Ibland förvånas jag över hur bra det kan gå att jobba ändå...
Inge större krångel förutom att fåren var på vift en sväng där innan lunch...

Efter middagen har flutit på kanon, har fått mer gjort än jag trodde ^^
Fler såna här dagar tack!

Men pessimisten i mig påminner mig om att det är söndag i morgon, då brukar det ju alltid hända nått...
Aja det märks väl i morgon!

Ska strax styra kosan hem, sitter och äter en risifrutti nu för att stilla hungern som skriker i min mage...
Ska iväg och handla nu, trodde jag skulle få sällskap av Thomas men han jobbade visst en timme längre än jag trodde så jag får väl handla själv då...

Ikväll blir det hemmakväll med mig själv, Thomas ska på Folkan.
Mina tjejer ska också ut, hade gärna velat följa med men jag måste ju sköta mina grisar...
Får dra med dom ut nästa gång jag är ledig en helg...

Näe nu måste jag ta & åka, onödigt att sitta här & bli trött...

Och ännu skiner solen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0