Weekend...

image238
Fina Noshörningen ^^




Tack alla för alla gratulationer på min födelsedag ^^




Känns som jag har en massa att skriva men ändå inte..
Eller, jag har ingen större lust att skriva allt helt enkelt..

Igår var det iaf min födelsedag och så jobbade jag :P

Gick bra att jobba iaf, det var lite strul på eftermiddagen men annars var det lugnt ^^

Guidade runt människorna från Kenya på förmiddagen...
Shit vad nervös jag var, pratar ju engelska så sällan :/
Men det gick ^^

Var upp till stallet och kikade först, pratade om stallet, lektionerna, personalen m.m.
Såg finaste James, men hade inte tid att hälsa, det smärtade mig!

Åkte sedan ner till ladugården där dom fick klä på sig dom snygga skyddsrockarna innan vi gick in bland djuren :P
Dom var väldigt fascinerade av allting, dom ställde mycket frågor och var jätte trevliga ^^
Det var dock lite svårt att höra vad dom sa, nog för att det gick att gissa sig till det mesta men dom två dom hade med sig från kommunen fick översätta ibland för säkerhetskull.

Fick en fin present när dom åkte, en noshörning i sten...
Det är en speciell sten, men jag har glömt vad den hette :/
Har redan en flodhäst som jag fick av Systra Mi och nu har jag även en noshörning ^^

Fick även en present från Tork-Tomas...
Innebandyklubban han tjatat som sen i våras...
Den är kanske 2 dm hög och tydligen i lagom längd åt mig, enligt han iaf....

Näe, orkar inte skriva mer....

Har inte tid känner jag...
Får skriva mer en annan dag!

Ikväll är det min och Kerstins kväll ^^



I will dance my pain away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0