Två dagar på jobbet....

image195
Även kossorna kan bli trötta...


         
  Foderbordet ^^               "Min" 229


Nu är inte livet roligt...

Är helt slut i kroppen, har ingen energi alls...

Har jobbat två dagar i rad nu, jobbigt men behövligt!

Jobbade med Peter igår, och allt flöt på kanon!
Skötte mjölkningen, kalvarna och diverse andra saker...
Fick köra lagår'ns pickup igår med, den där gamla blå...
Den är lite speciell, kära "Pickisen" (som alla kallar den)

I går kväll hamnade jag inne i Alfta hos Tjejerna
Kicki kom hem från Örebro, så jag, Elina och Karin våldgästade henne direkt och släpade med henne ut på promenad...
Vart kvar där lite för länge kanske, eftersom jag skulle upp tidigt dagen där på...

Tack Tjejer, jag behövde verkligen prata!

Vet inte om det är mig det är fel på eller vad det nu är, men jag har sovit skitkasst de senaste dagarna...
Vaknar hela tiden med ca en timmes mellanrum..
Känns verkligen jätte bra speciellt med tanke på att man ska upp kvart i 5 med...

Idag sov jag nästan över, när jag äntligen lyckats somna..
Som tur är så hade jag ju bilen, annars så hade Madde nog inte varit glad på mig..

Allt blev upp och nervänt när jag kom till Nytorp, då Madde satte mig på helt andra rutiner än jag är van...
Kommer ju ännu inte ihåg dem riktigt, så jag hade lite problem med att instruera eleven...

På något vis så genomled jag dagen och kom hem i skaplig tid...

Skulle egentligen till Queenie och rida, men jag orkade inte...
Är ju så trött!
Ska höra med Annika om jag kan komma till veckan istället...

Nu ska jag göra absolut ingenting!



Äntligen helg, men på måndag är det jobb igen....

Kommentarer
Postat av: Elle

vilka söta bilder :D

2007-09-14 @ 21:03:10
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Ida

Du kanske sover dåligt för att du är rädd att du ska sova över när du ska upp och jobba. Jag sover inte alls bra när jag ska upp och jobba ... Vaknar hela tiden. Men nu är det bättre i alla fall ! Puss <3 saknar dig

2007-09-15 @ 16:44:50
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Karin

Elle; Tack ^^

2007-09-15 @ 16:47:48
URL: http://tornros.blogg.se
Postat av: Karin

Ida; Ja kanske de, men jag har aldrig sovit dåligt annars när jag ska upp... :/

2007-09-15 @ 16:48:32
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0