Tiden flyger förbi...

image206

Jag tycker iaf dom blev fina ^^




Förstår inte att klockan redan är så mycket...

Har liksom inte gjort tillräckligt idag för att klockan bör vara såå mycket....

Vaknade iofs sent, lite för sent...
Men det behövdes!

Är dock as trött nu, bör väl sova snart kan jag tro...

Mamma och jag har sytt kuddöverdrag idag...
Dom blev jätte fina ^^

Och när vi satt där och pillade så fick vi båda världens skrattanfall, för vadå?
Ingenting!
Vi vet inte varför, det bara "bidde" så...
Och det är inte lätt att sy när man skrattar så man gråter...
Mamma, du är en stjärna för sig du...

Har även kört lite "skokartong" idag...
För det är exakt vad Volvon är, en skokartong...
Men den duger att skjutsa rumpan i och är man lika lat som mig så är det skönt med automat ^^
Men ge mig en egen bil!

Näe, nu ska jag väl pallra mig in till Bollnäs och lämna det där'a...




Jag känner en otrolig längtan, men efter vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0