The stars light´s up my dreams...

image229 
In a lost World...



Idag så har jag inte gjort så mycket, och de har varit fruktansvärt skönt! 

Gjorde ett nytt försök till att sova länge, men ännu en gång misslyckades jag...
Först ringde Madde vid tio och undrade om jag kunde jobba istället för henne i morgon...
Jag som var så nöjd över att jag var ledig på torsdagen och skulle få gå på stan och shoppa lite, men tji fick jag.
Behöver ju pengarna, så nu jobbar jag två dagar den här veckan...

Sedan ringde Kerstin Arvén och undrade om jag kunde guida folk på fredag...
Det skulle komma en kille från kommunen och 4 st från Kenya (!!) som ville kolla på Nytorp...
Jag som är kass på engelska, men som tur är så skulle väl killen från kommunen tolka, puh!

Ett lite tag senare fick jag ett mess från Svinhus-Erika, som hade hört att jag skulle jobba i morgon så hon undrade om jag skulle med och käka pizza i morgon på lunchen ^^
Skönt, då slipper jag göra matlåda!

Den här dagen så har man varit eftertraktad och det är ju alltid trevligt ;)

Fick även lönespecifikationen idag och en glad överaskning...
Får mycket mer pengar den här månaden än jag trodde, härligt!

Sitter hemma och fryser nu, kallt som fan i det här huset konstigt nog...
Väntar på att morsan ska ringa och vilja ha hämtning i Alfta...
Men hon ringer väl lagomt till Heroes kan jag tro :(

Får iaf ta volvon till jobbet i morgon, skönt då hinner jag in till Bollnäs och köpa hårfärg ^^
Måste ta och fixa en radio till den något tag med, använder telen nu...

Lyssnar på P3 jämt nu för tiden, när jag jobbar, kör bil, promenerar, ja jämt!
Igår spelade dom In flames- Come Clarity och då kunde jag inte lyssna på P3 längre...
För efter det så spelades In flames, Helloween, HIM & Nightwish om och om igen på min tele...
Och det kändes som en befrielse, det var så skönt att lyssna på dem...
Det fick mig att må så jävla bra!




That little black girl will always live inside me...
She will always be a part of me and my life...
 I just want to be that girl again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0