Sakta smyger hösten in....

image182
Vackra höst...


Nu har jag äntligen lyckats få ihop en någorlunda Intresseanmälan.

Jag hoppas den duger iaf, annars är det bara att göra om den då...
Måste ju ha den på mötet i morgon och sen så ska jag ju lämna den till tre företag på torsdag...
Tror inte det blir fler än tre, var ju inga intressanta företag :/

Tog en väldans tid att göra den iaf, för morsan kunde inte hjälpa mig så då åkte vi till mormor istället :P
Hon är gammal arbetsförmedlare så vi tyckte att hon borde väl kunna.
Och nu är vi iaf gjort en som bör funka ;)

Har övningskört en massa idag då, måste övningsköra mer känner jag...
Men jag har ju lite tid på mig ^^

Var in till Rusta och köpte mig ett par nya ridstrumpor och en "ryktbag".
Så nu åker den gamla trasiga ryktlådan och så använder jag "ryktbagen" istället, den tar mycket mindre plats och är betydligt mycket lämpligare!

Så nu ska jag gå igenom alla mina ryktsaker ^^
Det har blivit en del genom åren....



Ljuva gula  september, min månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0