Queenie!

image190
Queenie


                                                                 
             Queenie ♡                                                                     Unghästarna
                                                                                                             Queen Adora (Queenie´s dotter) & Swea Fortuna



Var ju iväg och red igår, trots huvudvärken..

Hade jag inte gjort de så hade jag kanske sluppit ha huvudvärt klockan tjugo i åtta igår ;)
Menmen...

Var som sagt iaf iväg och motionerade Queenie...

Och jag kan ju inte påstå att jag var så motiverad eftersom huvudet kändes som om det skulle sprängas....
Men jag lyckades iaf pallra mig upp i sadeln och red en stund i paddocken...

Först gick allt skit..
Kände mig som världens nybörjare som bara skumpa runt i sadeln...
Jag HATAR den känslan, man känner sig så där lagomt värdelös....

Men då jag var på väg att bara ge upp och ta in hästen så släppte allt....
Hon gick kanon i både skritt, trav och galoppen...
Jag är inte världelös! ^^

Det var fruktansvärt skönt, och nu vet jag att det tar lite tid innan jag kommer "åt" henne....
Så nu behöver jag inte känna mig lika världelös nästa gång....
Men mamma har väl rätt, jag har lite för höga krav på mig själv ibland, och man får ju faktiskt misslyckas även om jag hatar att göra de...

Som tur var så såg Annika bara den sista traven då allt flöt på, och inte katastrof traven innan....

Laddade upp lite bilder på Quennie, 2-åringen "Adora" och åringen "Swea"
2-åringen är redan 163 cm i mankhöjd och hon har inte växt färdigt än på länge....
Och Annika vill att jag hjälper till och rider in henne, shit hur liten kommer inte jag då se ut?




Kan ju tala om att jag har världens träningsvärk idag sen ridningen igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0