"Peace - Fred"

image184





Har inte orkat sitta här på ett tag...
Utan jag uppdaterar lite nu istället ;)

I går var jag till Arbetsförmedlingen igen på möte...
Pratade en massa om avtal & sånt, och jag inser att jag egentligen inte har någon koll alls :/
Måste ta mig i kragen och kolla upp lite, inte för att jag tror Nytorp skulle lura mig...
Men jag måste ändå få en överblick över det hela, så att ingen annan arbetsgivare gör det senare...

Efter mötet ringde Madde och vill ändra mina jobbtider...
Skulle ju egentligen ha jobbat idag, men jag jobbar i morgon istället..
Så då missar jag mässan i Gävle, vilket inte gjorde såå mycket...
Men det hade ju varit en bra erfarenhet att åka på...

Babblade med Madde bra länge, så jag fick inget av det jag skulle göra på stan gjort...
Så då åkte jag hem och tvättade istället, skit kul eller inte ;)

Idag så har jag däremot fått en massa gjort..
Var in till stan igen, gick till arbetsförmedlingen och sa till att jag inte kommer i morgon..
Sen gick jag till Swedbank och lämnade mina uppgifter så att pengarna från Arbetsförmedlingen hamnar rätt, Jippie!
Efter det gick jag till ungdomsmottagningen och sen strosade jag runt i affärer.. ^^
Träffade bland annat på Emelie Svensk ^^

Köpte schampoo, medicin och en ny plånbok!

Plånboken är min bästa investering på läänge!
Fan, min gamla var så stor att den inte fick plats i fickan och bära på den ville jag ju inte heller..
Så som idag då, då fick jag ta min stora gröna väska enbart för min plånbok....
Onödigt? JA!

Så då hade jag två alternativ, antingen köpte jag mig en ny plånbok eller en liten handväska...
Då handväskan var 100 kr dyrare än plånboken så blev det en ny plånbok som får plats i jackfickan! :)
Men så fort jag får lite pengar så ska jag nog investera mig en väska med...
Fast jag älskar min stora gröna väska, så det blir nog svårt att slita sig från den....

Näe nu ska jag ut och övningsköra ^^
Men snart slipper man de med....

Underbarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0