Måndag - Tisdag...

image228
Queenie


Måste ta och uppdatera min vecka lite...

I Måndags så skulle jag sova länge, men det blev inte så länge som jag velat eftersom jag var tvungen att åka in till Bollnäs.
Väl i Bollnäs så var jag till Arbetsförmedlingen och lämnade in betyg, som jag egentligen redan lämnat in men dom tyckte väl att jag skulle lämna in dom igen...

Åkte sedan hem och tvättade lite, var tvungen att tvätta jackan och dyl. eftersom allt luktar kossa.
Sen tog jag det mest lugnt, skulle skriva CV men jag blev så less så jag sket i det...

I går så var jag in till Bollnäs igen...
Var på sista mötet på Arbetsförmedlingen, känns lite trist har ju ändå haft rätt så kul på dem...
Sen fick jag gå runt på stan och släpa fötterna efter mig då jag hade tid på Ungdomsmottagningen vid halv två...
Satte mig på Norman's och tog mig en caffe mocca, underbart!
Hade tänkt sitta där och läsa min bok, men då rinde Jesper så det blev ingen läsning...

Pratade med honom i en halvtimme,  sen var det dags att bege sitt till Ungdomsmottagningen och sen tog jag bussen hem...

Var hemma en stund, pratade med morsan och så, sen tog jag bilen till Lenninge och Queenie..
Annika har opererat bort blindtarmen så hon behöver lite mer hjälp med Queenie nu..
Red en stund i paddocken, gick jätte bra!
Hon var jättehärlig ^^
 
När jag åkte från stallet så var klockan rätt så mycket, hann knappt hem innan Kicki kom^^
Vi tittade på Desperate Housewifes och umgicks, mycket trevligt ^^




Jag måste vara Sveriges största idiot, låter som så iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0