Jävlar, nu är styrlappen min!

image194
Då var det bara bilen kvar.....


Japp, nu är den ÄNTLIGEN min! ^^

Känns hur bra som helst, även fast jag inte riktigt har förstått att jag faktiskt får köra bil själv :P

Hade körlektion klockan tjugo i tio i morse och så hade jag uppkörning kvart i elva...

Hade lektion med Rosa, eftersom Johnny skulle utomlands...
Så det var en helt ny bil och en ny människa...
Men det gick kanon, så jag var ganska lugn när jag skulle köra upp...
Men nerverna kom smygande den sista kvarten på körlektionen...

Som tur var så försvann dom när jag satte mig i bilen med gubben från Vägverket...
Fick göra kontroll av lysen sen var det bara att åka en sväng då..
Gjorde några småtabbar, men klarade de ändå ^^

Körde inte full tid heller e, skulle ha kört 45 min och jag körde väl i ca 35.. :P
Men han måste ju tyckt att det gått bra då, eller?
Fast, jag kan ju inte påstå att han var direkt trevlig... Snarare tvärsom....

Tog iaf bussen direkt till Runemo och snodde bilen av morsan :D
Och den får hon inte tillbaka förrän tidigast fredag...
För i morgon & fredag så jobbar jag och nu ska jag jävlar inte åka buss :P

Och nu ska jag in till Bollnäs & tanka, så jag slipper göra det i morgon bitti..
Blir kvar och umgås en sväng där med ;)

Skulle ha varit och ridit idag jag, men så blev det inte..
Kände att jag inte riktigt hade tid, sen så skulle Queenie dräktighetsundersökas idag...
Få se om hon har någon föle i magen ^^
Ska dit på fredag efter jobbet istället!


Tack allihop för alla gratulationer ^^




"Ja, roligare än så här blir det inte", sa gubben från Vägverket, skrev på lappen och försvann ut ur bilen...
Kvar sitter en förbluffad Karin som inte riktigt har förstått att hon faktiskt klarat uppkörningen....

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis vännen! Vad roligt :P

2007-09-13 @ 16:40:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Karin

Tack tjejen ^^

2007-09-14 @ 20:32:45
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0