Jävla skithuvud!

Fan, hade världens huvudvärk igår, och inte fan är den bättre idag :/

Vaknade strax efter nio och hade ont i huvudet....
Kul liv att vakna med huvudvärk?!

Tog en ipren, åt frukost och hoppades huvudvärken skulle släppa, speciellt då jag skulle ha körlektion...

Klockan blir 11, dags för körlektion och huvudvärken hade inte släppt...
Gick iaf bra att köra, men jag kände mig lite omotiverad då huvudet gjorde så ont...

Övningskörde hem med pappa och sen låg jag på soffan tills klockan var två..

Nu är klockan tjugo i åtta och jag har fortfarande världens huvudvärk...
Så morsan har väl rätt, det sitter säkert i ryggen eller nacken..
Farsan får kanske ta sig en titt får se om det går att göra något åt det hela.

I går när jag körde hem efter jobbet så upplevde jag min första poliskontroll...
Både morsan och jag fick blåsa och så fick han alla papper, men när jag och morsan tänker efter så har ingen av oss nå minne av att han faktiskt tittade på dom...
Jätte trevlig polis iaf ^^

I morgon är det Nytorps dagen, ska väl dit och titta en sväng är det tänkt...
Träffa lite gamla klasskompisar och annat skoj! ^^

Nu ska jag ta chipsen ifrån farsan och titta på AFV med Moder Jord.
Bara glömma mig själv en stund och skratta åt alla andras misstag..



Och bara därför är programmet snart slut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0