"It ain´t me babe"

image181


Har gjort en del idag: 
  • Övningskört, gick helt okej!
  • Hälsat på min fina Cha Cha
  • Diskat åt morsan, medan hon och mormor kokade saft & sylt.
  • Gjort rent och smörjt upp min sadel och 3 huvudlag.
  • Röjt i källartrappen....
  • Gjort ny plats åt huvudlagen och grimmorna...
  • Fick pappa att sätta upp sadelhängaren, ÄNTLIGEN!
  • Tvättat arbetskläderna och stallkläderna.

Skönt att få lite gjort!

Sadel & huvudlagen har jag länge tänkte fixa, men det har inte blivit av...
Men nu är det gjort och sadeln behöver inte ligga på golvet längre!

Det har den gjort alldeles för länge, onödigt att förstöra den enda sadeln jag har....
Den skulle egentligen behövas stoppas om, men jag har ju inte råd :/
Eller ja, egentligen skulle jag väl ha köpte en ny...
För den ligger inte så bra på Cha Cha....

Har en sele ocn några grimmor kvar nu att rengöra & smörja upp så dom inte blir förstörda...

Ikväll har jag bara tagit det lugnt!
Har tittat på "Walk The Line" med morsan nu ^^
Riktigt bra den!

Jag behövde få ta det lugnt & bara vara...
Man orkar inte alltid umgås med folk...
Och med den huvudvärk jag har så skulle jag inte vara nå rolig ändå....

I morgon ska jag väl fortsätta pyssla här hemma och sen på kvällen ska jag in till Bollnäs och spela bingolotto ;)

Nu ska jag ut och träna mörkerkörning ^^



But it ain´t me babe,
No, no, no, it ain´t me, babe,
It ain´t me you´re lookin´ for, babe.


Kommentarer
Postat av: Syster

jepp:)

2007-09-02 @ 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0