En tysthet så stor....

image215
Vackra blåa himmel....


Kände att gårdagens blogg var lite dyster...
Så här är ett lite positivare inlägg :P

Träffade Kicki igår ^^
Hon kom förbi och tittade på Idol och Desperate Housewifes!
Precis som förr fast inte i våran lägenhet då...
Jättetrevligt var det iaf ^^

Idag har jag varit i Bollnäs och shoppat lite...
Köpte ett nytt linne och svart nagellack igen...
Ska väl försöka fixa till mina naglar lite innan dom rasar samman helt :P

Ska åka iväg och tanka nu och sen ska jag iväg till Queenie ^^
Hade tänkt att vi skulle ta en tur ur i skogen, orkar nog inte rida på banan...

Sen ska jag hem och göra mig i ordning, för ikväll ska jag och Kicki dansa loss ;)



Efter regn kommer solsken, och tur är väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0