En resumé....

image239
En nalle till dig för en trevlig kväll!



Tror jag har mer skrivlust idag, om inte annat så får jag så mycket att skriva nästa gång om jag inte gör det nu...

Hade iaf en jättetrevlig födelsedag ^^
Även fast mormor lyckades spilla ut mitt kaffe rätt i knät på mig, nykokt hett kaffe....
Tur att jag inte är så värmekänslig och att jag hade jeans på mig ;)
Tack så mycket allihop ^^

Igår, (lördag) så spenderade jag några timmar på stan i Bollnäs...
Spenderade förutom timmar även pengar, så nu får jag leva snålt resten av månaden...
Har dock köpt en vinterjacka nu, en skidjacka från Intersport (För jag åker ju såå mycket skidor, -not-)
2000:- fick jag lägga ut på den, usch det svider än...
Men vad fan, jag måste väl ha en riktigt vinterjacka för en gångs skull...

När jag gick i 8-9 så hade jag skinnkappan jag fick av bror hela vintern, tillsammans med en massa varma tröjor!
I 1- så köpte vi en jacka på A&H, en ful sådan... Tycker jag nu iaf...
I 2-3 så hade jag min sommarjacka och höstjackan som jag köpte av Bella...

Så nu var det ju dags med en rejäl en ;)
Har tittat på den ganska länge, men jag har tyckt den var för dyr...
Men igår så fanns det bara en kvar :/
Så det var bara att slå till då ;)

Köpte även två brottarlinnen på JC och lite "Behov-saker"...
Väldigt trevlig dag, även fast nästan halva lönen försvann ;)

På kvällen blev det Tranan!
Jag och Kerstin, och jävlar vad kul det var!!
Och skit mycket folk!
Ramlade in i ett gäng Alfta-bor direkt när vi kom dit, gamla klasskompisar ^^
Humm, jag undrar hur bilderna dom knäppte blev?! O.o

Dansade järnet hela kvällen, till sist blev det varmt och vi var tvungna att gå ut..
Väl ute träffar jag Malm igen, så jag berättade att jag klarat körkortet + att jag fyllt år sen vi sågs sist....
Och det sist nämnda skulle jag inte ha sagt....
För då ställde sig Malm och hans kompis och sjöng "JA MÅ HON LEVA" för full hals så det ekade mellan husen, inte ett dugg pinsamt O.o
Dom sjöng alla verserna, från att jag skulle skjutas, till hängas och till sist dränkas....
Riktigt trevligt, sen gick vi in och drack oss en varsin Jäger, Malm i ett nötskal... ;)
Dansade sedan resten av kvällen ^^
"Lådorna" på dansgolvet har gjorts om så nu är det en massa lampor som blinkar och lyser på dem som står där, där spenderade vi, konstigt nog den sista kvarten den kvällen ;)
Hade iaf en kanon kväll!

Tack tjejen för att du följer med och gör mina utekvällar oförglömliga!

Kerstin har lite bilder sen gårdagen, förhoppningsvis kan jag lägga vantarna på någon ;)




Någon gång kanske, någon gång... Hoppas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0