En massa svammel!

Har en massa att skriva men jag vet inte riktigt vart jag ska börja...

Först & främst..

Lördag: Nytorps Dagen, träffade massa gamla nytorpare, UNDERBART!
Jättekul! ^^
Kvällen: blev det utgång med Alfta tjejerna, Elina och Kerstin.
Jag hade skitkul tjejer!


Söndag:
Hamnade i Bollnäs och spelade bingolotto ^^

Måndag: Hade körlektion sen så städade jag och tvättade resten av dagen...

Och igår jobbade jag på Nytorp igen...
Förstår inte att det gick så segt att jobba, dagen kändes som en evighet...
Men den tog ju slut till sist...
Var relativt lugnt i ladugården iaf, blev tvungen att laga utgödslingen och städa skrubben..
Sen gjorde jag bara rutiner, skönt...
Sist jag jobba så fick jag göra en massa saker som inte ens  jag skulle göra från början :P

Har insett att jag har lite små detaljer i designen att rätta till..
Får kanske ta och göra det lite senare...




Men nu blev jag så irriterad så nu lägger jag ner det här inlägget....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0