En helg med kossorna nalkas...

image218
Taskig bild, jag vet men det ser bra mysigt ut ^^


Så där, var tvungen att avreagera mig lite i föregående inlägg...

Har packat ihop ladugårdskläderna nu och ska snart bege mig till Arbrå för att jobba en helg i ladugården....
Jag och Bängan i ladugården och Lotta i svinhuset...

Kan inte påstå att jag känner mig motiverad, men det är väl bara att ta sig i kragen och pallra sig i väg...
Det är ju bara två dagar!
Fast att ha fullt ansvar tar på ens krafter....

Måste iaf dit och få en lite uppdatering innan helgen, kommer ju knappt ihåg hur man ställer i ordning mjölkrummet...
Det gör ju alltid Peter när vi jobbar....
Så idag blir man "elev" igen...

Jag hoppas vi slipper få så mycket extra uppgifter, dom bör väl ha klipp resterande kor nu?
För är det något jag inte gillar så är det att klippa kor!!

Sen så har vi en kviga som ska kalva in med, jippie!
Då ska jag och Bängan vänja henne vid mjölkmaskinen och hur fan ska de gå?!
Aja, nu ska jag inte ta ut något i förskott, men nog fan gruvar jag mig!

Näe, nu ska jag in till Bollnäs & tanka innan jag rullar vidare mot Arbrå...
Väl i Arbrå blir det Esplanaden och en kebabtallrik innan jag börjar ^^



Jag har en känsla av att jag kommer få räkna till 10 ett antal gånger idag..
Om jag ska kunna kontrollera mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0