Typiskt mig....

image250
Jag bara älskar den, den får mig att tveka på om jag ska göra min stjärna...
Den här är så mycket mer jag...
Hmm...


Det här inlägget skrev jag egentligen i fredags, men datorn har strulat så jag har inte lyckats lägga upp det förrän nu :P

Jobbade torsdag-fredag och det funkade faktiskt skitbra, även fast förkyldningen slog till ordentligt på fredagen.

Har haft elever båda dagarna,det var tvåor som förberedde sig för helgen...
Det var skönt att ha dom med, då fick jag vila lite!

Kastade mig i bilen efter jobbet i torsdags och körde till Edsbyn, hade tid hos tandläkaren...
Gick bra där iaf, det var bara ett hål, och jag trodde det var minst 3...
Men jag har dock en kraftig infektion i tandköttet, det lät väldigt trevligt eller inte..
Fick iaf en ny tid, 9 november, och hur ska jag komma ihåg den då?

Efter tandläkaren så besökte jag ridklubben, underbart att vara tillbaka där!
Saknar det stället....
Var kvar där till klockan var nästan halv nio, sen var jag tvungen att åka eftersom jag skulle upp tidigt...

KM i slutet av oktober och jag funderar på om jag ska vara med...
Får låna häst av Nytorp, men frågan är vilken häst och vad för program jag ska rida....
Helst vill jag ju ha James, men sist vi försökte lasta honom gick det ju åt skogen...
Och sen så är väl inte han den ultimata dressyr-hästen är jag rädd ;)
Aja, ska prata lite med Carro & Camilla, så får vi se vad som händer ^^


Hämtade ut körkortet från posten i fredags, så nu slipper jag den där jävla lappen som trillade ur plånboken hela tiden!
Men det mest komiska är väl att jag redan har visat upp det för polisen...

Men fullt blå ljus stoppade dom mig, blev inte alls nervös :/
Det kom iaf en ung polis och bad om körkortet, sen så bad han bara om ursäkt för dom hade förväxlat min bil med en annan, puh!!
Så jävla typiskt mig att hamna i såna situationer...


Yes, Karin i ett nötskal!

Kommentarer
Postat av: Little darling

fin :d

2007-10-09 @ 13:50:11
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: R.O.S.E.

fin blogg ;)

2007-10-09 @ 13:52:19
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: Karin

Japp :)

2007-10-09 @ 14:29:04
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0