Tack & lov för hästar!

image263

Stallet ^^



Flydde iväg till stallet en stund och det är det bästa jag har gjort den här helgen iaf...

Var där och pysslade bra länge...
Annika och jag longerade Queenie och pysslade i stallet ^^
Trimmade även manen på Swea, mysig unghäst de dära ^^

Sen så gjorde jag rent Queenie´s träns innan jag åkte därifrån...
Tio gånger gladare än när jag åkte dit... ^^

Träffade även på Carro på Hemköp...
Hon skulle hem till Runemo och rida Signe ^^
Ska eventuellt upp till stallet på Nytorp och rida i morgon..
Beroende på hur hästarna gått under dagen..
Annars så måste jag upp på tisdagen..
Måste veta vilken häst jag ska tävla...
Hmm..

Näe nu ska jag slänga mig i duschen och sen väntar sängen...

I morgon är det grisarna som gäller, önska mig lycka till!




"Tvåmanstält, använt en gång bytes mot barnvagn"
Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0