Sjukling

image248
Så kände jag mig i morse...


Veckans enda lediga dag och jag har blivit sjuk! :(

I morse så bara frös jag, kroppen, huvudet & halsen värkte och näsan var igentäppt.. Jippie!
Låg i sängen tills klockan nästan var två, har sovit ganska mycket men ändå är jag helt slut nu...

Men med lite ipren och en dusch så blev allt mycket bättre, tillräckligt bra för att jag skulle kunna ta bilen in till Bollnäs.
Var tvungen att uträtta några ärenden, kan ju inte ligga hemma och tycka synd om mig själv hela dagen!
Var iaf till apoteket och inhandlade ipren, som kommer vara min överlevnad nu de närmsta dagarna..

Träffade även Moa och Niklas på stan ^^
Säg vad du vill tjejen, men du är inte "gulhårig"!!

Var in till Dollarstore än sväng med, köpte mig en skärp (kass kvalité säkert men orka lägga ut pengar) sen åkte jag hem..

I morgon ska jag jobba igen, denna gång med Peter vilket gör att jag kommer hem tidigare, fast det är inte sant...
Ska till tandläkaren i morgon vilket gör att jag kommer hem senare, mycket senare...
Vill verkligen inte dit, jag vet att jag har några hål och jag kan inte påstå att jag känner för att borra... suck...

Tänk om jag kunde få vara liten igen, då låg jag i tandläkarstolen och skrattade...
Även fast dom borrade....
Fast, jag är ju som jag är...

Det slutar väl med att det blir bedövning i morgon, så när jag kommer till ridklubben så kommer jag väl inte kunna prata, utan bara sluddra :P
Tänkte att jag ska dit och kika när jag ändå är i "byn", har ju inte varit där på ett tag...
Tänk, förr var det där stället mit liv, 2-3 dagar i veckan hängde jag där....
Och jag var med på allt stället hade att erbjuda...

Näe nu börjar Grey's anatomy, så nu blir det tv:n!
Heroes spelas dock in!! ^^


I morgon kommer det bli en kämpig dag, önska mig lycka till....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också köpt ett nitskärp på dollar, de funkar faktiskt.. Lycka till!

2007-10-04 @ 12:17:20
Postat av: Karin

Har köpt två nitskärp från dollar, och båda har gått sönder :/
Jag hoppas det här håller ^^
Tackar ^^

2007-10-05 @ 12:54:27
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0