Please, take me with you?


image256
Let me follow you where ever you go...




Har som vanligt en massa att skriva men ingen ork....
Så nu skiter jag i det..

Har iaf jobbat i två dagar nu,
Torsdag, svinhuset och idag i ladugården...

Gick lite upp och ner i svinhuset under dagen...
Ena sekunden gick det kanon och andra gick det åt helvete...
Tyvärr så gick det oftast åt helvete...

3 döda grisar under dagen, en sugga som skulle sitta i mitt knä (AJ, tunga jävla djur), en frusen vattenslang och en trasig utgödsling....
En fin dag, eller så inte...

Skördefest på kvällen klockan 18.
Kvart över fem avslutade jag min dag i svinhuset och efter det så skulle man hinna duscha och försöka se vettig ut.
Halv sex var jag hemma hos mormor, kvart i i klev jag ur duschen..
Fem min över sex kliver jag ur bilen på Nytorp...
Världsrekord tror ja ;)

Sen åkte jag hem och försökte sova, misslyckades...
Fick bara 3 timmar sömn :/

Och så skulle man upp igen idag då...
Hade 3 elever på morgonen, 2 obligatoriska "inför-helg- elever" och en frivillig ^^

Morgon sysslorna gick fort, behövde inte göra så mycket...
Resten av dagen har också varit lugn, skönt de...
Bara rutiner, och inge annat tjafs....

Lärde mig fila griständer idag iaf, så nu kan jag väl de...
Nu ska jag bara lära mig att kastrera igen, kommer inte riktigt ihåg allt...
Har ju varken filat tänder eller kastrerat sen i ettan, och det är ju ett tag sen nu...

Eftermiddagen så gjorde eleverna det mesta..
Jag vaccinerade lite kalvar, så fick eleverna göra resten...

Slutade halv 4 men kom nog inte därifrån före 5, orkade inte åka..
Stod och snackade skit med Erika & Peter istället... :P

Ikväll har jag inte gjort ett skit..
Mår iofs inte så bra heller e, förkyldningen spökar fortfarande..
Har inte varit så här sjuk på 3 år... :/
Den tar om hela tiden :s

Har träningsvärk i ryggen och magen efter allt hostande...
Det är ju det som håller mig vaken hela nätterna, allt hostande...

Näe, ska fan sova nu..
Måste bli frisk till i morgon..
Tork-Tomas och Rollo vill ha skjuts till Hudiksvall i morgon kväll..
Dom betalar in mig på August å allt, men jag vet inte..
Beror på hur jag mår i morgon de...


Sängen nästa...
God natt!


Orka vara sjuk?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0