Nu kom skärpningen...

image274 image276


image277


Så här kommer en uppdatering ;)

Torsdags:
Jobbade i svinhuset, gick så där..
Hade folk hela dagen och blev till och med klar i tid för en gång skull...
Men pga en massa missöden så kan jag inte påstå att det gick bra...

Var upp till stallet och red, gick väl bra ^^

Fredag:
Jobbade i ladugården, hade elever som skulle jobba helg på eftermiddagen...
Och på förmiddagen så blev det inte så mycket gjort utan jag och Erika var mycket uppe på kontoret och pysslade med lite papper och så...

Blev lunch på Esplanaden, trevligt trevligt ^^

Lördag:
Staden med morsan ^^
Shoppade upp en hel del pengar, men som vanligt så är det ju mest såna saker jag behöver...
Hårfärg bland annat ^^
Var i väg upp till stallet, red och förberedde för morgondagen...
Gick väl så där...

Sen åkte jag hem och morsan hjälpte mig färga håret, så nu är det äntligen (!!) rätt färg!
Lagomt till att färgen var i lagd kom Kicki och vi började sakta men säkert gör oss i ordning för Tranan ;)

Hämtade upp Eva och så åkte vi till Tranan ^^
Vi kom ner lite sent, som vanligt när man umgås med mig ;P

Jag hade iaf en kul kväll, tyvärr så tyckte ju inte alla den var kul :/
Sorry för det tjejen :/


Men tack ändå, för jag tyckte det var trevligt ^^

Söndag:
Dags för tävlingen...
Jag red LB:1:an Palett, och det gick jätte bra ^^
Jag har ju aldrig tävlat det programmet och Palett är ingen häst som jag ridit så mycket...
Men det gick och jag är jätte nöjd!
Men nu blir det ingen mer tävling för min del tror jag, känns inte som så...
Sen så är Palett "Idas häst" och det vore mycket roligare om du kunde tävla honom gumman ^^
och mitt hjärta klappar ju fortfarande hårdast för James

Måndag:
Gjorde mest ingenting, tvättade lite och så..
Broder Erik med flickvännen Emma anlände ganska tidigt ^^
Umgicks en massa och bara myste, trevligt ^^

Idag:
Talas det om Järvzoo, men jag har lite att göra så jag vet inte om jag kan följa med resterande av familjen..
Har sovit dåligt i natt med och sen så ska jag på PersonalfestNytorp ikväll ^^
Så ska jag orka med den så kan jag nog inte gå på järvzoo är jag rädd :/
Var inte bjuden först, men Kenneth slogs för att jag också skulle gå...
Han är bra go ^^

Näe nu väntar frukost ^^

Have a nice day everyone! ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

du är så go, och jag saknar dig!

2007-10-31 @ 11:33:29
URL: http://busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0