Lite svammel...

image271


Hur trött som helst just nu, ska skriva det här inlägget och sen väntar sängen!

Gick iaf bra på provmjölkningen igår, Madde var ju kvar hela tiden som tur var...
Fast det slutade iaf med att jag jobbade över, fast det är ju pga mig själv så jag tjänar ju inget på det...

Idag så har jag varit ledig, skönt som fan ^^
Dock fick jag inte sova så länge jag ville :(

Var in till arbetsförmedlingen och lämnade papper...
Sen strosade jag runt på stan :P
Åhléns har fått hem min hårfärg igen, YES!
Så nu när lönen kommer så ska jag färga håret igen! ^^
I rätt färg den här gången!

Var hos Elina en bra stund idag med, + att jag skjutsade hem Eva ^^
Det var iaf väldigt trevlig att få umgås lite ^^

Annars så har det varit en lugn dag!

I morgon blir det jobb igen, svinhuset denna gång...
Har iaf elever på förmiddagen, så det är skönt ^^
Ska upp till stallet och rida sen efter jobbet, det börjar ju dra ihop sig nu, till tävling....
Gah!

Nä, nu blev jag hungrig :/
Sen måste jag fan sova...


Bloodbound - Screams in the night, den ger mig gåshud ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0