Jävla skit...

image255
Höstdepp....


Är på kanske världens sämsta humör, inte alls pigg på någonting...
Huvudet värker, jag är trött & jag fryser..

Skulle ju uppdatera lite idag, men har ingen energi..
Och i morgon har jag inte tid att sitta här...

Jobbar med grisarna i morgon, gruvar mig lite... har en massa att göra :/

Och sen på kvällen så är det skördefest...
Som jag inte är anmäld till, utan det måste jag göra i morgon..
Mattanterna kommer bli griniga :/

Kul liv att jag hamnade i svinhuset just den här dagen då..
Kommer väl säkert lukta gris på kvällen :(

Sen jobbar jag fredag i ladugården med Peter...

Sen har jag tid att sitta här, får ta och uppdatera lite då...

Nu ska jag pumpa däck på volvon...
Ska tydligen bli snö i morgon, så nu är vinterdäcken på....



Ibland blir jag så less på allas tjat och gnat hela jävla tiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0