Han betyder så mycket ♡

image265
James
Mitt hjärta kommer alltid att slå hårdast för dig!





Jag har tappat min skrivlust :/
Måste ha förlagt den någonstans...

Jobbade iaf i måndags...
Gick bra faktiskt, hade en elev fram till frukost och sen så hade jag två elever på eftermiddagen...
Så under dom jobbigaste rutinerna så hade jag ju hjälp ^^

Annars så flöt allt på väldigt bra den där dagen...
Förutom att jag fick ett typ astmaanfall innan frukosten och att utgödslingen var paj hela dagen..

Dom gjorde drastiska åtgärder åt utgödslingen iaf, så nu ska det inte gå att få stopp i den, inte lika lätt iaf..
Vilket är kanon ^^

När jag jobbat klart så drog jag upp till stallet och red Steppen ^^
Carro
vill att jag ska pröva honom lite, ifall jag vill ha honom på tävlingen...
Gick så där, är ju så ringrostig..
Kommer bli hårdträning nu ett tag fram över :P
Men jag är fortfarande osäker på om jag ska ta Steppen, får fundera lite till...

I morgon jobbar jag igen, denna gång i stallet..
Camilla ringde igår och ville att jag skulle jobba istället för henne...
Kändes lite tungt, speciellt med tanke på att jag hade sett fram emot att vara ledig...
Men äh, jag behöver pengarna...
Sen så är det skönt med lite omväxling ^^

Ska passa på att rida lite när jag ändå är där uppe i morgon..
Har världens träningsvärk i dom övre magmusklerna idag sen ridturen igår.. :P

Kunde inte låta bli att hälsa på underbarast när jag ändå var i stallet...
Min mysiga luns, stod och kelade med honom bra länge...
Tänk att man kan vara så kär... i en häst!
Min James

Från och med den första november så kommer jag jobba inprincip heltid på Nytorp ^^
Känns skitkul och lite jobbigt...
Men nu har jag jobb ett bra tag och MÅNGA mer dagar än jag har nu ^^
SKÖNT!



Syster och Bror, nu har jag kanske råd att komma ner till er och hälsa på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0