Förkyld la´gårds piga inställer sig för tjänstgöring...

Eller nja, sitter på kontoret i ladugården och väntar på Peter och på att datavagnen ska gå klart...
Så än ska jag inte jobba ;)

Har varit en hemskt slö förmiddag, då jag har väntat på veterinären den största delen av dagen...
Fick dock en senare lunch, men det gjorde inget, var ändå inte hungrig...

Är fortfarande förkyld, nästan värre idag... jippie...

I morgon kommer Frida hem, och det pratas om utgång...
Och jag är så här sjuk :(
Jag går nog ändå! :P

Näe nu ska jag skriva ner behandlingar och sen ska jag väl jobba vidare...

Elever på eftermiddagen = Inge jobba för mig ^^, utan jag får titta på och dirigera ^^



Visste ni att en hög presterande ko, presterar lika mycket som en elitidrottare på olympisk nivå?
Tänk på de ni nästa gång ni dricker ett glas mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0