En flykt från allt...

image258
Vill du gå med mig, hand i hand genom livet?



Kom hem kvart över 4 i morse...
Är hur seg som helst idag känner jag...

Stupade i säng direkt och vaknade inte förrän tjugo i ett...
Hade gärna sovit längre, men kunde inte :/

Hade det iaf ganska trevligt igår...
Skjutsade ju Tork-Tomas, Rollo, Emelie och Mimmi till August....
Lagomt mycket folk, men de flesta var 30+ O.o

Tranan är egentligen ganska värdelöst, men jämfört med August så föredrar jag lätt Tranan...

Lyckades iaf hålla mig vaken hela vägen hem, trodde jag skulle vara hur trött som helst men icke ^^
Den smällen får jag ta idag i stället verkar det som....

Förkyldningen verkar inte vilja släppa taget om mig, utan den håller sig kvar...
Jobbar bara två dagar den här veckan och resten ska jag bara ta det lugnt..
Måste koncentrera mig på att bli frisk nu, för det här går inte....

Jobbar med grisarna i morgon, vilket inte direkt hjälper mot förkyldningen...
Allt de där jävla dammet gör det skitjobbigt :/
Erika ringde tidigare, och utgödslingen är paj... Igen!
Hon kunde inte göra något åt det idag utan Evald ska hjälpa mig i morgon...
Men dom kunde ju inte köra nå utgödslingar idag då, så i morgon så får jag väl köra dom hela dagen :/
Typiskt...

Nu ska jag käka frukost och sen ska jag till Queenie...

Ska dit och pyssla, bara mysa...
Fly från allt och bara få gömma mig en stund....
Och bara vara...



"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar"
Nalle Puh- A.A Milne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0