En extremt lyckad lördagkväll ♡

image252

Trots sjukdom så pallrade jag mig ut i lördags!

Frida var ju hemma och sen så kunde jag bara inte missa chansen att få gå ut...
Har börjat känna ett enormt partysug, så det gäller att passa på medans alla andra vill gå ut!

Började med förfest hos Elina, (jag kom sist, som alltid ;) mycket folk var det där....
Och de flesta var bra nog på lyset, inte minst Elina själv ;)

Hann inte vara där så länge innan det var dags att dra till bussen, även denna gång var det en snäll busschafför som stannade precis utanför Tranan så att vi precis hann in innan klockan var halv elva...
Efter halv elva är det nämligen inträdé, och är man snål som vi så ser man till och är där innan ;)

Asmycket folk redan när vi kom, konstigt nog..
Annars brukar folk ramla in vid tolv tiden...
I slutänden så var det ca 800 pers där...

Hamnade i baren först, och sen minglade vi runt bland folket...
Träffade en massa gamla klasskompisar, som för en gångs skull var sociala nog att till och med heja!

Sen var det dansgolvet resten av kvällen ;)
Fast jag var inte riktigt på humör, då jag var så förkyld...
Men nog röjde vi bra ändå alltid ;)

Vi tappade bort varandra ett antal gånger, dansade en massa med Elinas arbetskamrat Eva..
Det var andra gången jag träffade människan men kul hade vi ^^

Träffade även på det gamla grabbgänget...
Anders, Malm, Tobbe, Niklas ja de flesta...
Trevligt trevlig ^^


Tack tjejer för en kanon kväll, längtar redan till nästa gång!
Ni är underbara!




"Alltså, har du tränat eller är det bara fett?!"
Fridas sköna kommentar när vi träffade på vår gamla klasskompis David.
Frida, det är bara du som säger något sådant, du är så jävla klockren! ^^

Kommentarer
Postat av: Malin & Linnea

Så bra att du blev så nöjd då!

2007-10-09 @ 16:48:50
URL: http://jordgubbebylima.blogg.se
Postat av: Karin

Japp!

2007-10-09 @ 20:39:29
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0