En ängel?

image257

"Jag är en djävul utan vingar med glorian på sne,
tindrande små ögon min uppgift är att le, hata mig eller älska mig de är helt upp till dig,
 jag behandlar ändå dig som du behandlar mig"



Idag är det lördag, men av någon jävla anledning har jag fått för mig att det är söndag :/

Mår varken bättre eller sämre idag...
Är mest trött, hostar fortfarande massor :(

Men jag ska vara chauförr ikväll, har lovat dom de..
Blir väl till att knapra ipren & vatten hela kvällen...
Var ju ut förra helgen och då mådde jag sämre än nu, så då bör jag väl klara av att skjutsa folk med..
Eller?

Fryser som fan nu, morsan har smörjt i mig i linement för att få smärtan i ryggen och nacken att släppa...
Kallt som sjutton åt ryggen, men det är väl värt de...

Klev upp sent idag, tror jag låg i sängen till två...
As trött nu, har några timmar kvar att sova igen antar jag...
Ska väl ta och sova någon kvart nu....
Sen ska jag väl slänga mig i duschen och försöka göra något åt mig själv...
Om man inte mår bra så kan man ju iaf försöka se ut som om man gör det ;)

Är desperat efter min läppsyl, den är bara borta :/
Jag hoppas den ligger i bilen, annars vet jag inte vad jag gör..
Apoteket har ju redan stängt :(

Måste även in till Bollnäs och köpa schampoo, eller är det så att jag flyr morsan? ;)
Hon dammsuger och poppar Nationalteatern på högsta volym :P
Hon är knäpp ^^


Nu ska jag sova en stund!

Ha en trevlig helg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0