Lördagen avklarad!

image282


Så där, nu har jag och Bettan äntligen jobbat klart ^^
Till och med i tid!
Det är nog rekord ;)

Har gått bra idag, förutom några missöden med datavagnen, självklart....
Men samtidigt så är ju det bara bra att den krånglar när jag är själv här, för då måste jag ju lära mig den... :P
Men peppar peppar, jag vill inte ha nå krångel i morgon...

Fick reda på igår kväll att jag inte skulle jobba med Madde i helgen utan med Bettan i 3:an...
Blev lite irriterad först, eftersom jag inte fick reda på något förrän klockan var halv tio...
Och jag hade ju ingen större koll på vad som skulle göras i helgen, för det vet jag ju att Peter ringer och säger till Madde, men det gick ju ändå... ^^

Är helt slut hela jag nu, och så ska jag sticka till Queenie...
Känner mig inte så motiverad, men samtidigt så ska jag ju bara pyssla lite med henne och unghästarna...
Någon ridning blir det inte, för mina knän värker så in i helvete :/

Undrar jag hur jag ska kunna gå i morgon... :/

Jobbar i morgon med, sen är jag ledig på måndag!
Skönt!!

Näe nu ska väl jag kila och byta om, så jag kommer hem någon gång, sitter ju fortfarande kvar i la´gårn... :P



Finns inget ont som inte har nå gott med sig ^^
Förutom mina knän då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0