Kor vs. Gris?

image284  image285
Kossorna vinner lätt!


Nu har jag varit lat igen och inte orkat uppdatera...
Men nu så ^^

Har jobbat tisdag, onsdag, torsdag...
Funkat helt okej, var dock i svinhuset i onsdags och det får jag ju lida för nu i efterhand...
Blir ju så jävla dålig av allt damm, hostar fan lungorna ur mig snart...
Och då använde jag faktiskt munskydd den här gången...
Trist som fan! :/

Annars så har jag gått i ladugården med mina kossor...
För nu är dom mina...
Madde slutade nu i helgen så nu är det jag och Peter....
Funkar faktiskt helt okej ^^

Idag har jag varit ledig, varit på stan en sväng och shoppat lite "behov" grejer...
Sen har jag varit hos tandläkaren, så jag är helt bedövad i hela högersidan av käften :/
Kunde ha blivit det i hela, men hon tyckte synd om mig så därför måste jag åka dit en gång till....
Jippie...

Helgen blir iaf lugn..
Ska väl på bandy i morgon...
Hade tänkt en utgång men näe, inte den här helgen..
Kanske nästa, om någon är på?

Har iaf hittat en lägenhet nu...
Ska ringa till han som äger den så jag får komma och kika...
Och har jag en jävla tur så kan jag kanske flytta in redan i december...
Tror det blir bäst så här, förlåt....

Näe, nu väntar duschen och sen ska jag på födelsedagskalas :P
En massa tårta ^^



James, tänk om du vore min....







Kommentarer
Postat av: Ida

kor vinner lätt, håller med! :D

2007-11-10 @ 14:00:30
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Karin

Hej gumman! Hoppas allt är bra med dig, måste träffas igen snart.. Kicki kommer hem i helgen och hon är säkert på att gå ut :)
Kram

2007-11-11 @ 23:47:17
Postat av: Karin

Ida: Mm ^^

2007-11-12 @ 22:12:55
URL: http://tornros.blogg.se
Postat av: Karin

Karin:
Hej tjejen!
jorå det är bara fint med mig ^^
Okej, vad kul!
Ska inte du också med ut då?
Om inte så måste vi som sagt ses snart!
kram

2007-11-12 @ 22:15:11
URL: http://tornros.blogg.se
Postat av: Karin

Jodå, jag följer säkert med :) Får se vad kicki vill göra..
Var länge sen jag träffade er hela högen.. saknar dig! kram

2007-11-12 @ 22:43:48
Postat av: Karin

Vad bra!
Ja det var jätte länge sedan jag träffade dig nu, vi måste ses! kram

2007-11-13 @ 16:11:37
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0