Kaos kaos kaos...

image287
En "Ronja" hund ^^


Så är mitt liv just nu...
Upp och nervänt och hit å dit...

Känner att jag inte har mycket tid för någonting, bara stress, jobb och sömn som gäller...
Hinner ju inte ens uppdatera här...

Har iaf jobbat min första vecka som helttidsanställd...
Jobbigt, men kul ^^
Har hänt en massa under veckan, men inget jag orkar dra nu..
Men vi har sakta men säkert börja gallra ur kor ur besättningen...
Så 4 gick på slakt förra veckan, och 15 till ska åka...
Det kommer bli tomt i ladugården :(

Hade med mig Kerstin en dag, jättekul ^^
Även om hon fick städa en massa medan jag fick brottas med kalvarna..
Hade en bunt som skulle avhornas...
Har en massa blåmärken tack vare deras krumbukter...

Hade hoppats på utgång igår, men det blev inget..
Blev en trevlig middag på Maxim och en massa prat istället ^^
Och det var riktigt trevligt de med ^^
Ni är bra härliga ni tjejer

Idag så har jag pausat livets framfart lite och pallrat mig iväg till Queenie en sväng...
Blir ju inte så ofta, eftersom jag aldrig har tid :/
Vi tog iaf en härlig tur ut i skogen, på pylsade med ländtäcke, rumpvärmare, dubbla långkalsonger och en massa tröjor...
Fast, så kallt var det inte... Men jag vågade inte chansa, aldrig kul att frysa ;P
Blev iaf kallt åt kinderna och låren :/

Sitter hemma nu och har nyss ätit...
Ska snart åka till valpen och kika ^^

Men ha de gott alla!

Så uppdaterar jag sen när jag har tid...


Man ska inte hoppas, men blir bara besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0