Datavagnen närmar sig...

image283



Och snart måste jag gå och fylla den igen...
Trött som fan, inte alls på humör för att jobba nå mer....

Jag och la´gårdskatten har legat uppe på soffan och sovit tillsammans, riktigt mysigt ^^
Men nu är långrasten snart slut och datavagnen måste fyllas på..
Och sen ska jag fixa mjölkrummet...
Jag hoppas att eftermiddagen går lika fort som igår!
Då gick mjölkningen av bara farten, men då är vi ju två som mjölkar...
På morgonen så blir det mest att det är en som mjölkar och en som spannar, spånar och härjar med sånt...

Min 229 kalvade även i morse, så jag har fått suttit och handmjölkat henne en bra stund så nu värker det lite i knäna igen, men inte på långa vägar som igår...
Peppar peppar, vill inte få ont idag....

Åkte aldrig till Queenie igår, och det har jag dåligt samvete för nu...
Men jag hade så jävla ont i höften och knäna, vi räknade ut att det var pga höften jag fick ont i knäna :/
Så jag åkte ner till mormor och fikade med familjen istället ^^
Hade varit riktigt trevligt om mormor inte hade varit så trött, och ni som känner henne vet ju hur hon blir då... suck...

Måste däremot till Queenie ikväll, inte ett dugg motiverad nu heller..
Men samtidigt så kan det vara mysigt att bara få pyssla lite med... ^^

Längtar till i morgon, ska bli så skönt att vara ledig!


Datavagnen nästa, tack & lov att Peter sköter den annars ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0