Ännu en vecka....

image281
Bror och Emma ^^



Ännu en gång är jag efter med min uppdatering....

Har iaf haft en lugn veckan, jobbade första och enda dagen idag..
Fast jag ska ju jobba i helgen med....
Men annars så har det varit en fruktansvärt skön vecka, behövde den här "semestern"
Sen så är det väl lugnet före stormen, för sen blir det ju bara jobb jobb jobb...

Gick bra att jobba iaf, vi var så många ladugården ^^
Men jag är ganska trött och seg just nu...

I måndags anlände Bror och Emma ^^
Jättekul att ni kom upp!
Synd bara att det blev så kort :(
Men jag får ta och åka ner snart och hälsa på :P

annars tror jag inte det hänt så mycket, är så borta i huvudet så jag kommer inte på något just nu heller iofs...



En kopp te, några mackor och tv... Det lät som en bra idé ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Är emma hans tjej ? är det en ny tjej ? :P

2007-11-02 @ 18:41:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Karin

Japp ^^

2007-11-03 @ 17:20:04
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0