Ännu en dryg helg..

image289


Shit så trött man är...

Jobbar i helgen, och hittills har inget funkat...
Det här stället gillar verkligen inte mig när det är jag som har ansvaret :/

Har bra folk i helgen iaf, Frida och Therese ^^
Skulle ha haft Niklas i svinhuset med, men han hade sån feber så han fick åka hem..
Så nu får jag slava där istället...

Har precis gått brunstkoll nu, ska åka strax..
Känns lite tungt att veta att man ska hit om bara några timmar igen...

Ska ta och uppdatera lite här hade jag tänkt, men har liksom inte haft tid :/
Men en uppdatering kommer..

nu ska jag dock kila hem och sova!

Natti people!


Och du syster, grisar kan spy, men det är ovanligt ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Lucky them...

2007-11-25 @ 14:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0