Studentbal och mys :)

Idag har jag varit i väg på mina vänners student bal :)
Alla var jätte vackra!

Det är kul att se om folk förändrats nå de här tre åren sen vi skiljdes åt i 9:an...
Och i vissa fall, så är inte skillnaden stor...
Folk har iaf blivit lite trevligare med tiden :)

Kicki och Karin, var hur fina som helst!
Vill också har bal med er tjejer!
Hade varit skitkul de :)

Saknar iaf er jätte mycket ♡

   
Fina Kicki ♡        Fina Karin och Henrik :)

I morgon är det dags för Elina och resten av Torsbergseleverna att ha bal :)


Fick en fin försenad studentpresent idag, från Martin :)
 

Jag blev jätte glad! :)

Tack, du är en go vän grabben! :)


Ikväll så har jag legat på soffan och tagit det lugnt...

Fick min myshund med mig å, så underbart!
Det är så sällan hon vill mysa, men nu är hon ju skendräktig så då duger det :)
Så hon låg och trängdes med mig i en halvtimme i två sits soffan...
Det blev lite trångt, speciellt när hon inte kunde bestämma sig hur hon skulle ligga ;)
Det slutade med att jag halv låg och hon jäste ut sig i hela soffan, haha skrutthund!


Passade på att knäppa lite kort när hon ändå låg där :)

                      

Min underbara fina gamla tant, tänk att hon blir 13 i år ♡                    


Faith - Förtroende
Responsibility - Ansvar
Integrity - Okränkbarhet
 

                                                                          
Jag har ett hål i mitt hjärta, för jag saknar James.
Han som är min allra finaste vän ♡ 

image21



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0