Huvudvärk och shoppingtur...

Dåligt less jag är på mitt jävla huvud just nu!
Så jävla less på att ha huvudvärk, varje dag!

Var in till Bollnäs och handlade in lite (för en gångs skull)..
Så nu är man pank igen :(

Men det var det värt, för nu har jag äntligen köpt mig en egen plattång :)
Köpte även schampoo och hårspray :)

Sen kom jag hem, städade toaletten nere och uppe... "Mammas lilla städslav" som hon utnyttjar till fullo :P
Efter städningen har jag bara legat framför tv, lite skönt!
Och nu blir det duschen...

I morgon ska jag upp till Mia och Magnus och hämta tillbaka min nyckel...
Måste till lägenheten och hämta hem lite grejer, min cykel bland annat...


Freedom
Honesty
Gratitude
Clarity

James är min stjärna på jorden!
  image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0