Studenten :)

I tisdags så var man iväg på Voxnadalens student...

Äckelvarmt var det, shit gick inte att stå i solen...

Satte mig på bussen strax innan 11 och inne i Alfta så hoppade Elina på :)
Efter en stund så inser Elina att hon glömt sina blommor hemma ;)
Sen stod vi och tittade på alla glada studenter :)

Var iaf en trevlig dag :)
Blev bjuden på god mat och tårta hemma hos Kicki sen :)
Gott! :)

             
Kicki :)                              Tårtan ;)


Insåg att jag saknar högstadietiden... Jag saknar oss, det "gamla" gänget....
Jag, Kicki, Karin, Elina, Kerstin, Frida, Frida, Erika, Erika och Nathalie...
Vi hade våra dispyter, men det var ändå vi....


image28

Kanske världens hemskaste bild, men man tager vad man haver ;P
Från vänster:
Erika, Kicki, Frida, Elina och Nathalie....
Sitter gör Kerstin och jag....
Bilden måste vara ifrån 8:an eller nå, några av oss saknas å....

Shit, vad vissa förändras på 3 år och andra förändras inte alls....

Nu ska jag sno "sängen" på altan för morsan :P

James ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0