Nytorp i mitt ♡

Igår var den 2 månader sedan man tog studenten..

Fast det känns som om det var igår man började på Nytorp...


Har suttit och kolla på bilderna på Pälle K:s skiva..
Så jävla mycket minnen!

Går inte å beskriva, hur mycket jag saknar Nytorp!
Har funderat på vilket år jag saknar mest, men jag vet ärligt inte...

Det var En underbar tid, helt enkelt!


Nytorp 04-07


Det har varit en lugn vecka iaf...

Har varit till körskolan 2 ggr och pluggat teori...
I morgon har jag min 3:de körlektion så då ska jag ju dit igen...
Har konstaterat att jag måste läsa mer i boken, men den är ju så jävla tråkig!

Var i väg till ArbetsFörnedringen igår. på Basinformations möte.
Idioter säger jag bara!
Från och med måndag så kan man inte begränsa "jobbsöknings-området" utan nu måste man söka jobb i hela landet...
Jag tänker då inte flytta 40 mil för nå jobb jag inte vill ha!

Aja vi får se hur det blir med det där...
Ska ju fixa körkortet först...

Ska in till ArbetsFörnedringen igen på måndag, lämna betyg och skit...

Men nu ska jag försöka hitta på nå vettigt...
Läsa teoriboken kanske?

James, min pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0