Flytta ur...

Har varit till Arbrå å hämtat hem det flesta av mina saker...

Så nu är det kaos i hallen och jag har ingen aning om vart jag ska göra av allt!
Måste rensa lite tror jag :/

För jag måste få bort grejerna, jag klarar inte av att leva i sånt kaos...
Och det vet jag att moder jord inte heller gör ;)

Så nu ska jag damma av skrivbordet och slänga upp datorn (Shit vad jag har saknat den och musiken!)
Sen så ska jag poppa lite musik och städa...

Funderar på om inte jag ska skaffa mig en bärbar dator sen när jag får jobb..
Har ju inte riktig plats för "klunsen", inte så länge jag bor hemma...
Och det verkar jag ju göra ett tag till :/

Ge mig en EGEN lägenhet! :P

Nu, är det städtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0