Bolletjärn

 
image30
Söndagen den 10/6 så hade Moder Jord och jag  en mysig stund uppe vid Bolletjärn :)
Lyssnade på folk som spelade på kohorn, näverlur, och kulade :)
Kanon mysigt :)

Sen har livet varit lite upp och ner...

Har iaf kört 2 körlektioner nu och allt har gått kanon :)
Ska köra nästa om en vecka och då ska vi börja på med stadskörningen :)

Har fått betygen från Nytorp och CD:n från Pälle K :)
Kunde ha fått bättre betyg om jag orkat, men jag är nöjd :)
Och Cd-skivan var skit kul :D
Saknar älskade gamla Nytorp

Finns många betydelsefulla i mitt liv, men ibland känns det som om jag inte är lika betydelsefull för dom...
Det sårar mig, men samtidigt så är jag så pass stark nu att jag kan ta det...  tror jag....
Snälla glöm inte bort mig 


Och du min vän, förlåt att jag glömde din födelsedag!
Du förtjänar en kanon dag iaf, du är en härlig grabb Martin :)


Nu ska jag baka rabarberpaj!

Pappa, du är en klippa!
Det är skönt att se att du mår bättre!
Inge mera sjukhus nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0