Söndagen...

image96
Trötta familjen




"All eld slocknar, om man inte håller den vid liv"

Jag hoppas det löser sig för er, om ni är villig & kämpa så kan det nog gå vägen...


Klockan 6- 7 i morse lyckades jag iaf somna, äntligen!
Sen sov jag till 8 för sen var det sån fart i huset att jag ändå inte kunde sova :/

Tyvärr blev det inge bad idag, vädret blev så dåligt till sist :(
Synd, jag som såg fram emot ett dopp!

Men vi hade det trevligt här hemma istället...
Sen så kom mormor och hennes Anders vid 4 och fikade med oss.
Firade Syster och Noa, syster för att hon har fyllt och Noa för att hon ska fylla år :P

Men jag var så trött att det slutade med att jag somnade i "sängen" på altanen.
Helt slut nu med, blir nog sängen tidigt ikväll!!

I morgon ska jag tvätta en massa, sen så måste jag ringa arbetsförmedlingen och höra vad som gäller angående arbetspraktik.

nu ska jag säga god natt till ungarna och sen göra ingenting :P



Det hände en hemsk sak igår under fälttävlan i Bollnäs.
En 19 årig tjej fick sin häst över sig och avled.
Fruktansvärt och obehagligt!
Jag ska ALDRIG rida fälttävlan!
R.I.P Tjejen!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

fin bild ;)

2007-07-22 @ 19:55:26
URL: http://Chewinggum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0