Nu är det slut på friden ;)

 
image66  image67
Zion ♡                                                                               Noa ♡


Japp, nyss kom morsan och farsan hem med två monster i släptåg ;)
Dom åkte ner till Gbg i söndags och lämnade mig hemma med hund och katt :P

Så nu ska vi ha monstren till måndag, då syster också kommer hem.

Vilken tur att morsan har semester! :P
Så slipper jag vara barnvakt ;)

Det hörs iaf vart dom kommer ifrån, Zion har en go göteborgsdialekt ;)
 Hahah ;P

Blev inge städa idag, sov knappt i natt igen så jag orkade inte.
Däremot så har jag tvättat lite som jag snart måste gå ner å hänga...

Har varit lite duktig idag och sökt mitt första jobb/praktik.
Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att det går vägen :)

Nu ska jag laga lite mat och hänga tvätt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0