Music is the shit!

My life in music ♡

1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtiteln som svar på frågan
4. Fuska inte
.
 
1. Hur mår du idag?
Rob Zombie - Living Dead Girl  
(Jo, man är lite halv dö ;P)

2. Kommer du komma långt i livet?
Nightwish - Kuolema Tekee Taiteilijan  
(Någon som kan finska??)

3. Hur ser dina vänner dig?
Infernal - Vienna   
(Har aldrig hört låten, men det blir säkert bra ;)

4. Kommer du gifta dig?
Billy Opel -  jag skiter i det sexuella  
(Nja, tydligen inte :P)

5. Vad är ditt livs themesong?
Project Pitchfork -  December Sadness
(Jag gillar ju December... )

6. Vad är ditt livs historia?
Erasure - Breath
(Ännu en låt jag inte hört ;)

7. Hur är skolan för dig?
M.I.D - Fjorton år
(Nja, snarare 12 år)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Anton - Ingenting har fungerat
(Jahapp?, men jag hoppas det fungerar i framtiden... )

9. Hur kommer i morgon vara?
Metal Militia
(Yes, metal utanför ArbetsFörnedringen? ;P )

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Groove Coverage - Million Tears
(Okej? Inte för att jag förknippar mina vänner med tårar, men men... )

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Fabio Vega - No Way Out 
(Aldrig hört, men det låter inte så positivt :/ )

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Erasure - Don't Say You Love Me
(Okej?)

13. Hur är det med ditt liv?
Freeloaders feat. The Real Thing - So Much Love To Give
(Om ni bara visste... )

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Lacuna Coil - A Ghost Between Us
(Mig blir ni aldrig av med, moahaha :P )

15. Hur ser världen på dig?
Night at the Roxbury - Be My Lover
(Är det positivt?)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Iron Maiden - New Frontier
(Och hur ska man tolka detta?)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Magic Box - Carillon
(Ännu en låt jag inte hört... )

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Anton2004 - En Lögn
(Aj då )

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Två Blåbär - Deva Deru Visste
(Det visste jag tydligen ;)

20. Hur kan du göra dig själv glad?
Anton2004 - Were Ever You Are
(Den som är så deprimerande :/ )

21. Kommer du någonsin ha barn?
Nightwish - Dead Boy's Poem
(Gash, no kids for me... )

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Nightwish - Astral Romance
(Nja... )

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Basic Element - Promise Man
(Ännu en jag inte hört, men det duger nog ;)

24. Några tips till dig?
Lazard - Little Star
(Aldrig hört, men jag ska tydligen bli en stjärna... )

25. Hur kommer du att bli igenkänd?
E-Rotic - Don't Talk Dirty To Me
(Nej, det vill man ju inte bli igenkänd för ;P )

26. Vad är din danssång?
Benny - Jag är ingen Elvis
(Näe det är jag verkligen inte... )

27. Helt enkelt:
Scooby Doo - Theme song  
(Scooby Doo!? Hjälp!)

Snodde listan från Ida♡, var tvungen å prova nu när jag fått hem datorn ;)
Insåg iaf att jag måste rensa bort lite skit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0