Huvudvärk!

Gash, vilken dryg dag...

Trött som jag vet inte vad sen så har jag världens huvudvärk... :/

Skulle ha varit till körskolan idag, men det blev inget av det...
Orkade bara inte, så jag får väl ligga i lite nästa vecka så jag blir klar...

Kom ganska nyss hem, var ut på Långnäs med morsan, farsan å ungarna så dom fick leka lite...
Sen handlade vi och nu är vi hemma :P

Morsan spelar någon dryg skit musik och lagar mat, pappa är i Alfta och barnen är ute och leker...
Och jag sitter som en död sill inne...
Tycker inte jag gör annat än sover, men ändå så är jag trött.. :s

Du Systra mi, finns det ingen av och knapp på dina ungar? Eller iaf en Ljudlös funktion? :P
Det hade varit användbart ibland ;)

Men dom har ju fått toka av sig lite idag iaf, härjat runt på lekplatsen som, ja jag vet inte vad ;)
Kul verkade dom ha iaf :)



image70
Noa å Zion i tåget

        
Försökta knäppa kort på barnen när dom åkte ruschkana....
Inte lätt, dom är lite suddiga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0